2013. aug. 22.

első hónap - számvetés

már...

- egy csomó mindent megértek, amikor hozzám beszélnek
- volt egy pár olyan pillanat a munkában, amikor hasznosnak éreztem magam
- már vannak emberek a favellában, akikkel beszélgetek, és már nem félek bemenni a negyedbe
- vannak olyan helyek, ahova egyedül is odatalálok tömegközlekedéssel és nem az otthon-munkahely tengelyen fekszenek
- van engedélyem (vízum, véglegesítve), hogy akár egy évig ittmaradjak
- megnéztem egy csomó részt az aktuális szappanoperákból, ittam egy csomó matét (chimarrão), ettem rengeteg húst a vasárnapi sütögetéseken  (churrasco) - ezek miatt már egy fél állampolgárság járna
- ettem egy csomó pão de queijot, de még nem eleget
- látom, hogy itt a caipirinha teljesen mást jelent, mint Lisszabonban
- egész jól bírom az itteniek polikrón videlkedését - a brazil anyukám egyszerre vezet, keres valamilyen infót a neten, ami nem várhat és tart nekem városbemutatást
- beilleszkedtem egy családba (ahonnan most el kell menni, de akkor is)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése